Pinaryyim deletedmom01 ben hem hastaneye götürücem hemde ilk bir hafta eve glenlere ikram edicem cnım mevlütte de ikram ediliyor mu bilemiyorum şuanlık.
deletedmom01 Pinaryyim Mevlutlerde ikram eden elbette vardir ama ben dusunmuyorum kalabalikta yeter mi yetmezi bilemiyorum ☺ Hastanede lokum dagitcaz evde cikolata lohusa serbeti dusunuyorum suanlik 🙂
Pinaryyim deletedmom01 Bn mevlütte görünümlük koyarım ztn pek sevilen bişey degil tadıda güzel degil miinik bardaklarla isteyen alablir 🙂 lokum ve çikolatayı bnde düşünüyorm hem hastane hem ev işin 🙂
deletedmom01 Pinaryyim lohusa serbetine ben bayiliyorum acikcasi cok guzel geliyor tadi☺ Cikolata yetmez diye hastanede lokum dusunuyoruz ☺ Mevlutte hediyelik falanda dusunuyordum vazgectm acikcasi sade yapicam☺
Pinaryyim deletedmom01 genelde pek sevilmiyo ablama yaptık blki üç beş kişi içmiştir 😀 Bn mevlütte tespih ve küçük yasin düşünüyorum keseler içinde ztn cok fazla kalabalık düşünmüyrum birinci derece yakınlarımız olucak🙂
deletedmom01 Pinaryyim aa kimse icmezse bn serbetimi kendim icerim 😂😂😂 Biz kalabalik istiyoruz erkek kadin karisik hediye olmiycak o yuzden☺☺