Kızlar merhaba bugün 10+5 olduk ev temizliği yaptım şimdiye kadar hiç bişey yapmamıştım malum bayram ama ağır hiç bişey kaldirmadim bir odayı supurdum 1 saat uzandım dinlendim sonra diğer odayı hepsini böyle yaptım Allah’a şükür bir ağrım yada lekelenme felan yok dikkat ederek yaptım herşeyi yere eğilirken bile yavaşça eğildim kalktım felan neyse eşim işten geldi kızdı tabi niye yaptın ya bişey olursa felan diye bende şimdi vicdan yapıyorum keşke yapmasaydim diye yarın da doktor kontrolüm var bu haftalarda temizlik yapıp bişey olan oldu mu ya vicdan azabı çeken yada benim gibi şimdi içimden ne dualar ediyorum inşallah bişey olmaz diye ☺️☺️