Damlacaa Kızlar sabah 9 da tetanoz aşımı oldum lakin duş hakkinda bişi denmedi genel olarak aşıdan sonra duş alinmaz derler ya o hesap bende ikilemdeyim duş almam gerek dışarı çıkacağız. Bı sorun olmaz di Mİİİ 🥲
myangelson Damlacaa 1 gün kolunuz islanmasin duşa girmeyin denmisti bana 🙄 mecburen gireceksen su geçirmez bant falan varsa yapıştır istersen
annenur Damlacaa internette sorun olmaz diyordu ben almıştım ama yinede oraya çok su deydirmeyin ben öyle yaptım
Serife_1503 Damlacaa ben 2 kere oldum ilkinde bilmeden gelir gelmez duşa girdim ama hiç bişry olmadı ağrı oldu hafif 1 gün sürdü 2. De de doktora sordum duş alabilir miyim diye bişey olmaz normalde ama sen gene her ihtimale karşı ertesi gün al demişti
Damlacaa myangelson Cansugamze_ Teşekkür ederim kızlar kolumu sarıcam o zaman dediğiniz gibi bişi olmaz saniyodum ben 🙏🏻🌸
myangelson Damlacaa rica ederim , 2. Dozu geçen yaptirdim ikisini de öyle dediler de bende 1 gün sonra duşa girerken yine de su geçirmez bant yapistirmistim😄