Kızlar bugün farkettim bebeğim sol tarafta ve alt karın kısmında sol tarafım sağa göre daha hafif şişik duruyor acaba bebek mi bugün kontrolüm vardı gidemedim grevden dolayı🥺 1 aydır gidemiyorum iyi mi diye çok merak ediyorum bugünde karnımı öyle görünce mutlu oldum demekki iyi diye🥰🥰🥰