nurssell Doğumu şehir hastanesinde yapmaya karar verdim fakat hiç doktor tanımıyorum memnun kaldığınız doktor var mı ben 2 hafta sonraya Sakine Rahimli adlı doktordan randevu aldım ama rastgele boşluk olduğu için tanıyan var mı ona giden
Ayse_4646 nurssell Gültekin hanim harika bir doktor sakin birisi her sorunuza güzel cevap veriyor.tavsiye ederim
gamzeozer16 nurssell 34 haftamdayım başından beri Mustafa burak akselim e gidiyorum ve çok memnunum hoş yarına randevum var umarım gidebilirim muayneye 🤲🙏 ilk defa böyle iyi bir doktora denk geldim orda diyebilirim.
16esranur nurssell İlgili bir doktor sorular soruyor size benm sordklarımıda cevaplıyordu çok tatlı hanım hanımck 😊
nurssell 16esranur 😊😊 bakalım randevu bulabilirsem ona gideyim bazı isimler unisex oluyor ama Gültekin’i hiç duymamıştım
Tunahan_rumeysa16 mustafa burak akselim bu dr çok iyi tabi simdiki zamanda mecbur kim boş ose ona aliyoruz bense hep isiyorum bir doktor sun surekli ona randevu alip gidebiliyim dogum boyunca bende doğumumu orada yapacagim inşllah 11+6 haftaliğim siz kaç haftiksinz
nurssell Tunahan_rumeysa16 ben 16 haftalığım 18. Haftamda gidicem o zaman randevu bulabildim orada takipli olayım diye gidiyorum ama işim dolayısıyla 3 farklı ilde oluyorum doğuma gelicem bir daha artık
nurssell gamzeozer16 o doktoruda çok duydum methini bakalım 3-4 doktor iyi diyorlar artık kime denk gelirsek sakine hanıma giden hiç yok galiba kimse ondan bahsetmiyor