Merhabalar bugün doktora gittim kese gözükmedi en son 4 temmuzda kan testi vermiştim 191 çıkmıştı tekrardan kan testi istemedi doktor bundan öncesinde de söylemiştim Aralık ayında bir düştüğüm olunca tedbir amaçlı iğne verdim dedi aranızda böyle durum yaşayan anneler var mı cevap verebilir misiniz