Nahirep 36.haftamda doktora gittim bebek 2,800 kg doktor biraz daha kilo almalı dedi bu hafta içinde 200 gram almaliymis kilosu az dedi azmi sizce kilosu ilaç takviyesine başladı
Ozgeozgul Nahirep bebeğin kilolu olması sağlıklı olması demek değil . Siz sağlıklıysa takmayın kiloyu herkes 4-5 kilo doğacak değil ya benim ki sizinkinden daha da zayıf doktorum geliştiği sürece takma diyor
eymeninannesi35 Nahirep benimde dün kontrolüm vardı bizde 36.haftadayız 2880 gr dedi normal dedi bana doktor
Nahirep eymeninannesi35 bana neden öyle dedi anlamadım netten baktım normal kilosunda doktor biraz daha almali dedi
sanslibiranne Nahirep bence ilaç takviyesine falan hiç gerek yok ben 36+4 de gittim 2754 gram demişti ve kilosu cok iyi haftasıyla uyumlu dedi. Hersey bu kilo demek değil sağlıklı olsun yeter , doğunca siz ona misler gibi bakar kilo aldırırsınız moralinizi yüksek tutun
eymeninannesi35 Nahirep benim doktorum normal dedi hatta boyuna 52 cm bi tık uzun ama baba uzun olduğu için normal dedi doğuma kadar 3 küsur olur zaten dedi illa 4 kilo üzeri doğum yapcaz diye bişey yok yani