1erkekkannesiiii Ecea18 kan değeri normalse kesenin küçük olması mühim degıldır daha yeni büyür bence :) hcg kaç çıktı?
1Gunes Ecea18 bende 5+6 hamileyim dün gittim doktora baya küçüktü bayram sorması tekrar gel dedi en az 8 10 haftayı net görmek için öneriyorlar umutsuz olmayalım 😍
Bebegimizolsun Ecea18 kız maşallah gene seninki büyük benim minik bezelyem 0.66çıktı Tam 5+0 dedi doktor küçük yani
freuze Ecea18 5+2 de gittim. 1,15 cm kesemiz.Doktor normal dedi. Ben de 22 temmuzda kalp atışı için gideceğim inş 🌿
RehoGelin 22sinde kalp atışları inleyecek buraları sanırım benimde 22sinde bu hafta 5+6da gittim 1.17 çıktı bebek yok daha ama değerim güzel yükselmiş bakalım artık hayırlısı olsun hakkımızda 🤭 Rabbim sağ salim kucağınıza kavuştursun yavrularımızı ❤️