Eda_nur_2733 Arkadaşlar merhaba, 33+2 yiz oğlumla ilk gebeliğim ve iki gündür göğsümden bişey geldiğini farkettim sıvı mi süt mü anlamadım bu normal mi yaşayan var mı acaba
Afra_123 Eda_nur_2733 fatketmiyor benimde akıyordu hatta bazen kıyafetim islaniyordu doktora sordum akabilir gayet normal demişti benimde göğsüm ağrıyor bazen.
mucizeannesi1 İlk bebeğimde 25. Haftada başlamıştı gelmeye su an 32 haftaligin yine geliyor vücut doğuma hazırlık yaptığı için geliyormuş gogsunuzu sıkmayın doğumu tetikler . Bebislerimizin nimeti hazır 💙
Eda_nur_2733 mucizeannesi1 insandan insana farklı galiba gelme haftaları önce malum sıcaklardan terledim sanmıştım ama baktım ki leke gibi kaldı öyle anladım hiçbir şekilde oynamıyorum ama ağrısı da normal mi acaba