En iyisi midir bilmem ama ben Samsuna tatil için geldim. Kontrol için de Medicalparkta Merve Cavıldak’a gittim. İlk kez muayene olmama rağmen o kadar tatlı dilli ve ilgiliydi ki çok memnun kaldım. Yani sürekli burda olsam veya yaşadığım şehirde bir hastanede olsa kesinlikle bu doktora takipli olurdum dedim. :)