Ayse025 benim geçen hafta 3000 di bu 37+4 şuan ama bu ortalaması olan bişey az ya da çok diye düşünme doğmuş hali 2600 ile 4200 arası en normali diyor doktorlar sağlıklı haftasıyla uyumlu olsun yeter. O değilde bayram tatili giriyor araya ne yapcaz bilmiyorum doktorlar yok devlette kasılmalar ağrılar oluyor .