Merhabalar bende eylülün son haftasında doğum yapıcam inşallah. Kızımın üstüne şimdi bir oğlum olacak o yüDen kıyafetler sil baştan🙊 bitane onlu hastane çıkışı ve 5-6 tane alt üst takım, tulum, zıbın vs aldım. Yakın arkadaşlarımdanda oğlu olanlar verdiler bayram sonrası hepsini bi araya toprlayıp yıkıycam. Eşimde gelecek hayırlısıyla tek başıma çok zorlanıyorum sıcaklarda