Selamlar güzel anneler, 16.haftamdayım doktor 12.haftada ve 13.haftada cinsiyete kesinlikle erkek demişti, şimdi 16.haftada başka doktora gittiğimde erkek olduğuna dair bir bulgu yok kıza benziyor 2 hafta sonra tekrar gelin bakalım dedi ilk doktorda kendinden çok emindi siz ne düşünüyorsunuz bu konuda göstermemiş olabilir mi