32 haftalığım bugün kontrole gittim devlet hastanesinde takipliyim eğitim araştırma biraz fazla araştırıyorlar sanırım. Bebek 2 hafta önde gidiyor, başı da kanala yerleşmiş çok iyi duruyor falan dedi tokluk sekerime bakmak için kana gönderdi sonra. Ben neden sekerime bakmak istediniz dedim şeker yükleme yaptırmadım ben bu arada önceki gebeligimde yaptırıp sorun yaşadığım için bu gebeligimde yaptırmadım korktum. Neyse şeker testi istememişsin, en azından tokluk şekerine bakalım çünkü bebeğin iri bunun şekerle ilgisi olmayada bilir suyun güzel bebeğin hareketleri güzel sende ödem yok zannetmiyorum şekerin olduğunu ama yine de tedbirimizi almış oluruz dedi. Tamam dedim kahvalti yapıp 2 saat sonra kan verdim. Ama bebeğin başı kanala yerleşmiş demek erken doğabilir demek mi acaba ? Bir de iri dediği için şüpheye düştüm kızım da iriydi ama 35. Haftada falan baş aşağı dönmüştü bu erken gibi geldi