duru_pars Hanımlar bulantı tam bitti ohh yiyorum derken şimdide mide yanmaları başladı . Sizde de oluyor mu ?
Melokrks duru_pars Evet bende 25 haftadayım şimdilik süt ile biraz hafifliyor ama giderek daha zorlayıcı bir hal alacak gibi duruyor kontrole gittiğimde doktoruma söyeleyeceğim bakalım
Gmzbiri duru_pars maalesef oluyo. Sanki midemden ağzıma alev geliyo. Ejderha gibi😱🤗dün kurabiye yemiştim sabaha kadar yandı. Kızartma, poğaça gibi yağlı ve baharatlı şeyler çok tetikliyo.
Nursedacelik 35 haftadayım 25 den beri bende de var. Ama gaviscon içiyorum gebelere zararı yok zaten. 2 dk içinde kesiliyor mide yanmam. Sende kullanabilirsin Gaviscon şurup
Melokrks duru_pars Banada dediler onu çocuk saçlandığı için olur falan diye de bilmiyorum ki internette de bebek büyüdükçe mideye baskı yaparmış o yüzden olur falan yazmışlar valla sebebi her neyse zor bir durum 🥹