btldnz12 Gebelik testim pozitif çıktı. Bugün doktora gittim ultrasonda kese görünmedi. Adetim düzensiz 45 günde bir oluyorum regl.değeri 1000 olup kesesi görünmeyen var mı?korkuyorum kimyasal gebeliktir diye
asuyalin btldnz12 keseyle betanın alakası yok, 7-9 haftalık arasında görürsünüz sabredin, acele etmeyin.
180720 btldnz12 1500dem sonra vajinal 3000dem sonra karından gözükür kimyasalda 1000lere yükselmez korkma İçini de ferah tut hcg değerini 2 günde bir kan vererek kontrol et iki katına yükseliyorsa her şey yolunda sayılır kuşum 😌
Umutunannesi92 btldnz12 sakın kötü düşünme aynısını yaşadım dört beş gün sonra göründü kese kafayı yedik biz sen üzülme görünecektir 🌺🌺