Btlsa bluees1207 kolestaz olmuş olabilirsiniz hemen doktorunuza görünün haftanız ileri olduğu için beklemeyip doğuma alalım diyebilir bebek ve sizin sağlığınız açısından en iyisi
bluees1207 Btlsa doktorumuzun bilgisi vardı tanı aşamasındaydık kaşıntuya çözğm artırdum fakat doktorum sonra 38 oldun yarın gel alalım dedi ve arife günü doğum yaptım. Çok şükür ikimiz de iyiyiz
bluees1207 Btlsa amin çok sağolun allah sizede en güzelinden kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah