Daha dün 36+6 da acil sezeryana alındım. Normal doğurum diye sezeryanla hiç ilgilenmiyordum ama burda pek iyi yorumlar yoktu. İğne acıtmadı, sadece oradaki cekistirmeleri hissediyorsunuz o da acı yapmıyor hafif ağrı yapıyor. İlk çıktığımda üşüme geldi 1 saat sonra geçti orası zordu. 6 saat sonra ilk yürüyüşü yaptım ağrı kesicinin de etkisiyle sanırım çok kolay oldu. Gazı hemen çıkaramadım gece biraz zorlandım ama o da çok değildi. Sabaha karşı 2.agri kesici yapıldı. Sürekli kalkıyorum bebeğimle ilgileniyorum normal doğum olsa ancak bu kadar hızlı toparlardim sanırım. Yarın öğlen taburcu olacağım bir aksilik olmazsa . Hemşire sert bir şekilde sürekli harekete teşvik etti ki bu da benim işime yaradı. İnşallah herkesin doğumu çok güzel geçer.