Ozleem123 ben 2014 den 2021 yılına kadar çektim bu kurdeseni ve bütün ilaçlarını kullandım günde 4 ilaç ile anca sakinliyordu hamile kalınca doktor ilacımı kesti ilaçların bebege riski var diye hamileliğimin 2. Veya 3. Ayında kendi kendine şükür kesildi şuan 6 aylık hamileyim alerji adına çok skntı yaşıyorum ama doktorlar ilaç verme taraftarı değil kurdesen düşünce yapısına bağlı olarak genelde çıkıyor skntı stres üzüntüden uzak durmanz lazım yinede geçmiyorsa en son yediğiniz şeylere dikkat etmeniz lazım yediğiniz birsyden 30 dk sonra alerji başlıyorsa size o yediğiniz şey alerji yapıyordur inşallah hemen geçer alerjinz yıllardır bu skntıyı çeken biri olarak zorluğunu biliyorum Rabbım şifa versn