Ogretmen_Anne_ normalde 31 haftalığız ama bugün doktorumuz tam 30 hafta ile uyumlu olduğunu yani bi hafta geriden geldiğini söyledi karınçevresinin 😞çok üzüldüm benim gibi olan var mı aranızda?
Gorkeminannesi Ogretmen_Anne_ bu hic önemli bisey degil uzulmenize gerek yok oglumda da böyleydi simdi kizim da oyle cunku genetik yani esim ve ben de zayifiz hic bi zaman tombik bi cocuk olmadık ki çocuklarımız oyle olsun simdi bile sadece karnımda top var sanki ben ayni benim😊😊
Ozgeozgul Ogretmen_Anne_ 2 haftaya kadar gerilik normal kabul ediliyor belki de minyon bi bebek olur 37. Haftadayım hala hep gerilik çıkıyor doktorum beslenmeme dikkat etmemi eğer gelişim durursa doğum olacağını 1 gün bile gelişiyorsa bekleyeceğini söyledi @Tu_57
Ksks07 Ogretmen_Anne_ 2 haftaya kadar normal kabul ediliyor diye biliyorum Allah sağlığına zeval vermesi n kilosu boyu inanın önemsiz. Yeter ki sağlıklı olsun
Tu_57 Ogretmen_Anne_ bn varm cnm ya bnada 2 hafta geride dedi karn çevresi perinatolojiye gt dedi dogum kararı alırsak blki dogum olur dedi ama bencil doktor bna kayıt açmadan perinatolojiye tatile ckti bnm de içim içimi yiyor köy yerinde kafayı yiyecegim
Ksks07 Tu_57 merak etmeyin 2 hafta ileri ya da 2 hafta geri olması normal olarak kabul ediliyor çoğu zaman aksi bir durumda zaten doktorunuz bilgilendirir 🙏🏻
Aslhnklk Ogretmen_Anne_ bir hafta ne ki biz karın çevresinde 2 hafta gerideyiz yinede sorun yok gayet sağlıklı bir bebek denildi sadece kilo alımı çok yavaş onada minyon olur en fazla dedi doktorum üzülmeyin yani aslanlar gibi doğuyolar onlar minik birer savaşçı😊
Ogretmen_Anne_ Aslhnklk kocam uzun boylu bende pek kısa sayılmam açıkçası 😏 normalde hep önde giderdi şuan neden böyle oldu anlamadım 🥲🥲🥲
Aslhnklk Ogretmen_Anne_ Biz ailecek uzunuz boyu normal zaten minyon dedikleri kilo bakımından minyon bana ne iri olucak ne de zayıf dedi. Doğana kadar 2500 olursa yeterli bizim için dedi şuan 32 hafta 1700 gr emekliyoruz resmen kilo konusunda😂 napalım damarlar fazla beslemiyo çocuğumu sağlıklı olsunda babasıda 1500 doğmuş zaten küveze bile girmemiş ona çekti demekki😂
Ogretmen_Anne_ Aslhnklk benim kocamda minnak doğmuş ya 😀 bende 4 kilo doğmuşum zaten herşeyi babasına benziyo bu durumda benzedi ya 😂 şaşırmadım teşekkür ederim beni aydınlattığın için 😍