Öncelikle hayırlı olsun 😊 bende bir heyecanla gitmiştim ama doktor keseyi görmüştü daha çok erken demişti ve 7. haftada hem bebegi hem kalp atışları için gelmemi söylemişti. Banada zaman hiç geçmiyordu ama çok şükür simdi 19 haftalığız😊 Sağlıklı ağrısız acısız hamilelik diliyorum canm🙏