Merhaba kızlar 29+1 haftalık hamileyim dün gece ağrım vardı diye acile gittik doktor elle vajinal muayene yaptı açılmam var mı yok mu diye işte serum takıldı nst bağlandı sancı da yoktu normal dendi eve geldik iç çamaşırımda kan gördüm peçeteyle sildiğimde de vardı hala da az az geliyo akıntıya karışık muayeneden olduğunu sanıyorum doktoruma yazdım ama daha dönmedi korktum biraz tecrübesizim ilk gebeliğim normal mi bu acaba aranızda yaşayan var mı?