Arkadaşlar merhaba 27+4 hamileyim. 65.700 İle hamile kaldım normalde her gün tartılıyorum bi haftadır 68.2 kiloydum. Bugün bi tartıldım 67.1 çıktım. Göbek deseniz öyle dışardan hamile olduğuma kimse inanmıyor 4-5 aylık gibi. Bebeğin durumu da gayet iyi geçen hafta kontrolümüz vardı 26. Haftada 1 kiloydu. Sizce ben neden kilo alamıyorum çok canım sıkılıyor