Alyamom35 14 haftalığız. Belimin sağ tarafı o kadar ağrıyor ki 2 gündür bugün biraz daha artmaya başladı. İlk gebeliğimde yaşamadım hiç. Şimdi nedendir bilmiyorum. yaşayan var mı bu ağrıyı ?
Nursen21 Alyamom35 erkeklerde bel ağrısı olur ve genelde erkekler sağda olduğu için normaldir söyledikleriniz Öyle olduğunda uzanıp ayakları biraz yüksek tutarsanız zamanla geçer inşallah