sulesenn Kızlar bugün doktor kontrolünde bebişin suyu fazla çıktı haftaya detaylı usg yaptırıcam oradan cıkacak sonuca göre şeker testi vs vericem yaşayanınız oldu mu
Fatma0090 sulesenn ahh biraz bana suyunuzdan verme sansınız olsa keşke 😞 bende de şeker var ama suyum sınırdaydı 19 haftadan belli 😑suan 23+4 üz haftadan haftaya kontrolum var suyum coğalmıyor 😑 cok suda iyi degil az su da iyi değil 😑😞ortasını bulamadık