Benim ilk gebeliğim, üstelik kilolu hamile kaldım, doktorum sadece bende değil hiç bir hastasında çatı muayenesi yapmıyor. Bunun artık eskide kaldığını, doğum anında farklı bir ultrason yöntemiyle doğurup doğuramayacağını anlayabiliyorlarmış. Anneyi irrite edip, sürekli parmak sokup strese sokmaya gerek yok diyor. Üstelik kendisi doç bir perinatolog.