Xxfatma haklısınız, bende aynı durumdayım aşım kaldı ilaç yazdıramıyorum ki kansızlıktan kan aldım geçen hafta ne yapayım acile mi gideyim orayı meşgul edeyim ilaç yazdırmak için. Bari bir doktoru bırakın nöbetçi sağlık ocağında gene grevinizi yapın. Yapılanı tabi ki onaylamıyorum tabi ki onlar da haklı ama bizim suçumuz ne?