Kızlar bu üçüncü hamileliğim her hamileliğimde göğüs uçlarım kabuklaniyor bu herkeste oluyor mu acaba
Bide her doğumdan sonra kötü bi şekilde yara oluyorlar emziresim gelmiyor o kadar ki acıyor ağlayarak emziriyorum
Bu sefer böyle olmaması için ne yapabilirim sizdede böyle mi kabuğu kaldirsam süt delikleri açılır vs diye korkuyorum