Merhaba 8 hafta 5 günlük hamileyim iki gün önce hafif damla damla kahverengi lekelenme yaşadım ilk defa olduğu için panikle acile gittim. Bebeğim kontrol edildi herşey yolundaydı kesenin içinde ya da dışında kanama yoktu kalbi atıyor kesenin yerinde de problem yok. 2 gün sonra yani bugün yine damla damla kahverengi lekelenme yaşadım endişelenmeli miyim bana progestan vs başlanmadı sadece pembemsi ya da direk kanama şeklinde olması halinde acilen doktora başvurmam söylendi. Yaşayan birileri olduysa ve normalse açıkçası konuşmaya ihtiyacım var belki birazda rahatlamaya ..