Kızlar merhaba, 31. Haftada hamileyim. 2. Trimester döneminden beri ara ara tansiyonum düşüyor 10-5 ya da bazen 9-5 oluyor ve nabzım yüksek 110 civarı.. özellikle şuan aşırı sıcaklardan bu fenalık gelmeler baya arttı aniden bayılacak gibi oluyorum soğuk duşa attım kendimi bugün aynı durumu yaşayan var mı? Doktorum bol bol su iç öyle olduğunda ise sola uzanıp dinlen dedi