handeozt8 Kızlar 7 aylık hamileyim yarın ombre yaptırmak istiyorum bebeğime bişey olur mu ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Nus_12 handeozt8 bende boyatmak istiyorum değişiklik için ama kimyasal sonuçta o yüzden kalsın diyorum kokusu vs etkiler saçtan geçer falan diye hiç gerek yok riske ben böyle düşünüyorum tabi yine de siz araştırın iyice
Vicibici handeozt8 bende çok yaptırmak istiyorum çok bunaldım kendimden bir dahaki doktor kontrolümde sormayı düşünüyorum
handeozt8 Nus_12 çok araştırdım ya ombre dibe değmediği için sorun olmaz diyor herkes doktorum da boyatabilirsin dedi ama yine de işte bilemedim
Nus_12 handeozt8 doğrudur ama benim şahsi fikrim kimyasal ne kadar uzak durarak iyi deterjan kokuları vs bile iyi değilken biraz sabretmekte fayda olur diye düşünüyorum 🥰❤️
handeozt8 Vicibici bende öyle yüzüm sivilcelendi saçım başım kaydı kendimi çok çirkin hissediyorum yaa doktoruma 2 ay önce sordum zarar olmaz öyle bir çalışma yok dedi boyat dedi kana geçmesi çok zor boyanın dedi
handeozt8 denizasigi ilk 3 ay sıkıntı zaten de gelmişim artık 29. haftaya bide kuaför dibe değmeyecek ombre dedi dip boyası yaptırmadan yaptırcam yani
1prenses2prensyenigebe handeozt8 doktorum 4. Aydan sonra sorun yok dedi bende daha önceki gebeliğim de boyatmıştım
minik_koala_ve_annesi handeozt8 ombre sac acici ile oluyor oda agir bir kimyasal doktorlar hamilelikte sac boyamayi onermiyor onerse bile bitkisel boya ve acik alanda olmak sarti ile