Herkese merhaba. Gebeliğim 6 haftalık oldu bugün. Doktor ultrasonda keseyi gördüğünü ama içinde bebek göremediğini söyledi. 15 gün sonra tekrar gel bakalım dedi. Beta hcg değerime 5 haftalıkken baktırdığımda 2400 çıkmıştı. Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi lütfen