ArthurGeliyor Yenidoğan sünneti yaptıran var mı ? Doktorlarınızın yenidoğan sünnetiyle ilgili görüşleri nedir kızlar?
Ayse_tusem_buglem ArthurGeliyor merhaba kırkı çıkmadan yaptırmayı daha çok mantıklı buluyorum kızkardeşi min oğlunu yaptırdık üç gün içinde düzeldi büyüdüğünde yaptırmak sknti bence
edis22 ArthurGeliyor suan 7 gunluguz biz. dr dun sorduk 3ay gecmeden yaptirmayin dedi ama ben erken yaptirmayi dusunuyorum 1aylik falan oldugunda
uyanancirkiin ArthurGeliyor 8 günlükken yaptırdık. Lokal anestezili oldu. Sünnet sırasında uyudu. Uyandığında huysuzluk falan yapmadı, düzenli kremlerini sürdüm 1 hafta sürmeden iyileşti. Şuan 17 günlük iyikide yaptırmışım 😅
2bebe1gebe ArthurGeliyor geçen gün sünnetçimizi aradık büyük oğlumda yaptırmıştık ordan tanıyoruz 40günü geçmesini önermiyorum küçükken daha çabuk atlatıyorlar ama sarılık olmaması lazım doktorlar sarılık varken onaylamıyor dedi hani en azından 20gün 39.gün arası yapılabilir dedi
annecim123 ArthurGeliyor 2 tane oğlum var ilkini 1,5 aylıkken yaptırdım 🥰 2. Oğlumu da 3 aylıkken . Kesinlikle yaptırın ve kurtulun inanılmaz büyük bir rahatlık hem bizim hemde çocuklarımız için .