Merhabalar inanın ilk zamanlar bende öyleydim yemek yaparken kusa kusa yapıyordum toplamda 6 kilo verdim canım karpuz ve serin meyveler haricinde bir şey istemiyordu ilaç da kullanmamıştım mide bulantısı için çok zordu gerçekten şuan 14+4 tamamen geçti iştahım açılmadı ama eskisi gibi kusup midem bulanmıyor, zamanla azalacaktır sizinde merak etmeyin 😊