Canım benim kıyamam, aylarca hatta 2 yıla yakın yaşadım aynı duyguyu bi de insan bi umutlanıyor ay midem öi bulandı şöyle belirti mi var her ayın son zamanları forumlarda gezdim. Aşılama denedik 2 kere ilki tutmadı her şey normal olmasına rağmen hemde, Ama bu ay hiç bakmadım önem vermedim hayatımda strese sebep olan şeylerden uzaklaşma fırsatı buldum. Bi anda esti kafama muhtemel adet tarihimden 2 gün önce kanda çıktı çok şükür. Stres hayatın bi gerçeği ama gerçekten hayatından çıkarmalısın. 1 seneyi geçtiyse denemeleriniz doktor git kontrollerini yapsınlar belki sadece ufak bi takviyeyle pozitif sonuç alırsın 🥰 Allahım enn kısa zamanda yüzünü güldürsün ❤️ Biz burdayız her zaman tam destek ✌🏻