Fatmaclk96 (Arpacık) nasıl geçer Gözüm çok acıyor şişti Sarımsak çay yaptım olmadı Başka yolunu bilen var mı kızlar
Gamzeates Fatmaclk96 8 kez alındı benden göz iltihabı da deniliyor çok illet bişey sabah öğle akşam çay pansumanı yapın geçmezse mecbur alınması gerek ama içte mi çıktı dışta mı
Princessmom Fatmaclk96 ben çıktıgında sarımsak sürerdm sabah aksam 2 günde geçerdi yakıyor ama geçiryodu
Esrraadil Fatmaclk96 Sarımsağı ortadan kesip suyunu sürmüştü bi arkadaşım ve yıllardır naptıysa geçmeyen arpacık onla geçmişti
Gamzeates Fatmaclk96 benim hep içteydi çay pansumanı aksatmayın yüzünüzü bebek sabunu ila kirpik diplerinizi ovalayarak yıkayın bu arada pardon kirpik dip iltihabı deniliyor çay da ılık demini pamuğa döküp yapın cok etkisi oluyor
Haticeask Fatmaclk96 Köyde yapmışlardı küçükken yere uzandım üzerime örtü örttüler sonra o gözümün üzerine ekmek dilimi koydular siyah bi köpek çağırdılar köpek gelip aldı ekmeği sonra bir daha da çıkmadı