Hamisbirhemsire Merhaba kızlar arkadaşım tüp bebekle gebe kaldı ama kese yukarıda tutunmuş doktor riskli olduğunu söylemiş ben daha önce hiç duymamistimt böyle birşey Sizin ya da çevrenizin başına böyle bişi geldi mi süreç nasıl işliyor
Sehrbnon122 Hamisbirhemsire canım bende tüp bebekle suan 17 haftalık ikizlerime hamileyim ama hiç duymadım böyle bisey rahimin yukarısına dediği acaba tüplere falan mı tutunmuş hani öyle dış gebelik deniliyor ya
Hamisbirhemsire Sehrbnon122 tüpe değil de rahimin yukarısına tutunmuş kalp atışı bile oluşmuş bebeğin