F_gnc1307 bunu son ayda mı fark ettiniz ilk aylardan itibaren ilacı kullanmamız gerekiyordu… ablamın da ilk aylardan itibaren kullanmasına rağmen bebekte de ilk hafta troid yüksek çıkmıştı doktor kontrolünde olmanız gerekiyor belli bir Aralık sonrası tekrar kan testi tekrarlanmalı ve bebekte yine troid yüksek çıkarsa o zaman sıkıntı oluşuyor sanırım sıkı takipte kalın