Kızlar 6+0dayım daha çok yeni kasık ve bel ağrım çok oluyor. Doktor normal istirahat et dedi siz ağrınızı geçirmek için birşey yaptınızmı paylaşırsanız sevinirim. Lavanta çayı ağrılara iyi geliyor diye okudum internette dr sorucam birdahaki gittiğimde bitki çayı olduğu için sormadan içmemek gerek.