Kızlar şimdi yatışım yapıldı 34+5 haftalık hamileyim sabahtan beri 8-9 kez kısacık regle ağrısına benzer sancım vardı nst de çıkmadı ama doktorum yatış önerdi ciğer geliştirici ipne yaptılar zararı var mıdır bilgileriniz nedir
Ücreti nedir
dualarınızı bekliyorum :(