inciglms 33 haftalik hamileyim ve covid pozitif çıktım şuan hastanede takipliyim dün ateşim yükseldiği için ikimizinde tasikardisi oldu bu durumu yaşayan oldmu çünkü bir daha olursa doguma alacaklarını söylediler