Yarencerennn Ben kocaelinde yaşıyorum burda aylık 20 tl yatırıyolsrdu istanbulda annem var hamile orda nasıl yapılıyor bilmiyorum bana mesaj gelmişti belediyede aile sağlığı merkezine gitmiştim kartımı almıştım istsnbulda nasıl ilerliyor bu süreç
Yarencerennn teachervera bu işlemi genelde sağlık ocağında ebeniz yapıyor diye biliyorum ben 7.aya girdim gün mesaj geldi bana