Bakın arkadaşlar sağlıkta şiddetin sebebi bu. Doktorlar hep hedef gösteriliyor. Hep nefret kusuyor insanlar onlara. Şu anda bir doktor öldü. Diğer sağlık çalışanları yasal hakları olan grev hakkını kullanıyor. Şu forumda bile sabahtan beri kaç gönderi yazıldı. Ülkede en hassas olunan konuyla asker ve polislerin şehit olması konusu ile bu konu kıyaslanıyor. Herkes şehitlere üzülüyor. O zaman devlet doktorları da silahlı kuvvet yapsın. Onları hedef göstermek yerine onları anlamayı denesek. Onların bize bizim onlara ihtiyacımız var. Evet bugün randevum vardı ve onlar yoktu. Ama ben daha önce 2 ay hastanede yattım ben ağlarken elimi tutan doktor da oldu. Nefret kusmayı bırakın artık