Merviiss 31+6yiz sizce kaçıncı haftada yiyebilirim. İlla acilma olsun diye değil sevdiğim için günde 1 -2 tane ne zaman yemeye başlayabilirim bilen varmi?
Ayselrn Merviiss canım bana 37 de başlattı bence yeme erken açılmaya sebep oluyor şuan 39 girdim bu haftalarda bol bol yersin
Nus_12 Merviiss Medine hurmasi doğumu kolaylastiriyor diye duymustum ama erken siz yemeyin bence önlem amaçlı Allah korusun etki eder bide hurma çeşidi nolursa olsun yemeyin bence
Deren12 Gebeliğimin ilk ayından itibaren hergün 3-4 tane yedim bazen akşmları çerez gibi yedim hiç faydası oldu mu bilmiyorum 39 da sezeryan oldum açılma yoktu kilosu beklersem 4 olacaktı