Semayurdakul pamia bana da Çin takvimine göre kiz diyordu ama oğlum olacak 💙 inanmıyorum bu takvim muhabbetine
Sevilaydmrc pamia kızımda doğru çıktı ama şu an hamileyim 17 haftalık kız gösteriyordu doktorumuz erkek dedi , yani doğru çıkmadı ☺️☺️
bayanmor12 tbmstf hayırlısı olsunda sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza bende kız hissediyordum kızım oluyor 😍🙏🏻