Mereba anneler 7 gunluk bebegim var. Kakasi ilk gun siyahdi. Sonra normal renge dondu. Ama bugun yine siyah reng kaka yapmis. Dun hastaneye goturmustuk sariliktan dolayi. Ordami bisey verdilermi acab diye aklima geldi kuvezde isikta tutarken.Cok tedirgin oldum. Nedeni ne olabilir acaba?