Minikcivcimmmm__34 Selamlar güzel anneler tecrübeli annelerin bilgisine ihtiyacın var 10 aylık kızım üç gecedir idrarını yapmıyor gece 12 den gündüz 12 ye kadar bezini hiç ıslatmıyor böyle bilye başına gelen var mı normal bi durum mu
ozlemshnnn Minikcivcimmmm__34 12 saat çok uzun bir süre 10 aylik bebek için ben bile o kadar tutamam. susuz mu kaliyor dicem ama asagida bol su iciyor yazmışsınız. bi çocuk doktoruna danışın böbreklere zarar verebilir bu durum
Sermec27 Benim oğlum 12 Ormanmeyveli Vera09 [silindi] ozlemshnnn benim oğlum 12 buçuk aylık hiç yapmıyor değil ama gece az yapıyor çiş genel anlamda yani 9 buçukta bez bağlıyorum 7 buçukta alıyorum yaklaşık 10 saat duruyo bez bebekliginden beri boyle bazen baya dolu oluyor ama bazı zamanlar az yapmış oluyor ama mutlaka çiş oluyor bu normal mi
[silindi] Sermec27 acaba terle mi atıyor suyun bi kısmını. Siz mutlaka doktora sorun. Yazın ben bile az çıkıyordum tuvalete gebe değilken tabi 😁
ozlemshnnn Sermec27 sizin bebeginiz icin bisey diyemem arkadasin hic yapmıyormuş o tuhaf geldi. yani çişini tutmasını bilen biz yetiskinler bile 12 saat tutamayız.
Sermec27 [silindi] bilmiyorum çok terliyor hiç yapmıyor değil ama bebekliginden beri az yapıyor geceleri çiş bazen baya dolu oluyor ama yazın özellikle az yapıyor kışın daha fazla yapıyor hatta çiş dışarı çıkıyor ama bu aralar özellikle az yapmaya başladı 🥰
Doga_deniz Minikcivcimmmm__34 ıslak mendil kullanıyosanız özel bölgesini tıkamış olabilir dudaklar birbirine yapışmış olabilir. Atılmayan idrardaki maddeler kana karışıp bebeği zehirleyebilir Allah korusun. Hemen acile koşun üç gün büyükler için bile çook uzun bi süre