Arkadaşlar son adet tarihim 5 nisan son adete göre 13 haftalık gebeyim. Dün hastaneye gittim doktorum 12+3 günlük herşey yolunda bir sıkıntı yok dedi. Bende son adetime göre 13 haftalık olduğunu söyledim ilk başlarda 5 nisan a uyumlu olmadığını 17 nisan olarak adet günümü değiştirdiğini söyledi. Herhangi bir sorun olmadığını da özellikle söyledi neden öyle yapti ki acaba bir sorun yoktur degilmi. 7 aylık bir ölü doğumum var o sebeple korkuyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen ❤️