Arkadaşlar benim haberim yoktu 1 temmuz itabariyle bazı raporlu ılacların raporları kaldırılmış eczaneye gıdınce vermıyolar tekrardan yazdırmanız gerekıyor. Eczaneye oksapar almak için gittim raporumda vardı ama vermedıler sağlık ocağında yazdırdım o şekilde aldım bilginiz olsun 🙏