Fatma_s Bugün gittiğim hastaneyi aradım ve muayne ücreti 550 TL oldu dediler . Bir senede kaçıncı zam bu ya şaka gibi🥲 Çevremdeki en yakın hastane o değiştirsem desem eşim benzin parasıyla aynı fiyata geliyor diyor haklı🤣
Emily37 Fatma_s benim gittiğim hastahanede zam yapmış.Bu senenin başından beri 3.zamları bu.Herşeye zam gelince bizde yapmak zorundayız diyorlar maalesef🥺
Arzu7439 Ya benimkide yapmış. Bugün arkadaşım söyledi. Şok oldum. 10 gün önce 200 tl di, şimdi 300 tl olmuş. Yılbaşında 155 tl di 😩 Doğumda arttı mı bilmiyorum. O da haziranda değişmişti.